Tuesday 12 January 2010

不在你身边 9天了~>.<

离开你已经9天了 但是还是很想你很爱你咯
这首歌很适合我现在的心情~
我爱你 汉堡包~
this is a crazy world
These can be lonely times
It's hard to know who's on your side
Most of the time
疯狂的世界里
寂寞的时光中
很多时候,难以知晓
谁会伴你左右

Who can you really trust
Who do you really know
Is there anybody out there
Who can make you feel less alone
Some times you just
can't make it on your own
有谁能够信赖
又有谁你真的了解
在未知的世界,是否有个人
能排解你的孤独
有时你无法独自面对

If you need a place where you can run
If you need a shoulder to cry on
I'll always be your friend
When you need some shelter from the rain
When you need a healer for your pain
I will be there time and time again
When you need someone to love you
Here I am
如果你需要纵情挥洒的地方
如果你需要哭泣时可以倚靠的肩膀
我永远都是你的朋友
如果你需要遮风避雨
如果你需要治疗伤痛
我会一次次在你面前出现
当你需要有人来爱你的时候
我,就在这里

If you have broken dreams
Just lay them all on me
I'll be the one who understands
So take my hand
If you reach emptyness
You know I'll do my best
To fill you up with all the love
That I can show someone
I promise you you'll never walk alone
把你破碎的梦,呈现在我面前
我能读懂你的内心
握紧我的手,不再让你感到空虚
告诉别人,我会尽我所有的爱来填补你的内心
我答应
你永远永远不会独行

Well if you need a place
where you can run
If you need a shoulder to cry on
I'll always be your friend
When you need some shelter
from the rain
When you need a healer for your pain
I will be there time and time again
When you need someone to love you
Here I am
如果你需要纵情挥洒的地方
如果你需要哭泣时可以倚靠的肩膀
我永远都是你的朋友
如果你需要遮风避雨
如果你需要治疗伤痛
我会一次次在你面前出现
当你需要有人来爱你的时候
我,就在这里

Everybody needs somebody who
keep a heart and soul into
每个人,都需要一个
能让他们倾心的人

Well if you need a place
where you can run
If you need a shoulder to cry on
I'll always be your friend
When you need some shelter
from the rain
When you need a healer for your pain
I will be there time and time again
When you need someone to love you
Here I am
如果你需要纵情挥洒的地方
如果你需要哭泣时可以倚靠的肩膀
我永远都是你的朋友
如果你需要遮风避雨
如果你需要治疗伤痛
我会一次次在你面前出现
当你需要有人来爱你的时候
我,就在这里

No comments:

Post a Comment