Thursday 17 December 2009

when you're gone~

I always needed time on my own
我总是需要时间去适应自己独自一个人
I never thought I'd need you there when I cry
我从不指望,在我一个人哭泣时,我需要的你在我身边
And the days feel like years when I'm alone
一个人孤独的时候,总感觉度日如年
And the bed where you lie is made up in your side
你曾经睡过的床依旧保持着原样
When you walk away I count the steps that you take
当你走的时候,我数着你离开的脚步
Do you see how much I need you right now
你知道吗?我那时是多么需要你……


When you're gone
当你离开的时候
The pieces of my heart are missing you
我破碎的心仍然在想念你
When you're gone
当你离开的时候
The face I came to know is missing too
我熟悉的脸也透着我的想念

When you're gone
当你离开的时候
The words I need to hear to always get me through the day and make it ok
曾经让我度过悲伤,重新振作的话语,我好想再次听到
I miss you
我,好想你……


I've never felt this way before
我从来都没有过这样的感觉
Everything that I do reminds me of you
我做的一切都让我想起和你在一起的曾经
And the clothes you left, they lie on the floor
你留下的衣服,被搁在地板上
And they smell just like you, I love the things that you do
衣服上残留着你的香味,我喜欢你一切的一切

When you walk away I count the steps that you take
当你走的时候,我数着你离开的脚步
Do you see how much I need you right now
你知道吗?我那时是多么需要你……


We were made for each other
我们曾经很般配
I keep forever
我一直守着我们的感情,希望可以到永远
I know we were, yeah
我知道我们可以,Yeah~~~
All I ever wanted was for you to know
所有我想的,都为了让你知道
Everything I'd do, I'd give my heart and soul
所有我做的,我都付出了真心和灵魂
I can hardly breathe
我几乎不能呼吸了
I need to feel you here with me, yeah
我好想觉得你还在我身边,Yeah~~~

No comments:

Post a Comment